Inspectie van het Onderwijs
Postadres Postbus 2730 3500 GS Utrecht website: www.onderwijsinspectie.nl Loket Onderwijsinspectie 088-669 60 60 (maandag tot vrijdag bereikbaar tussen 9.00 en 12.00 uur en tussen 13.00Lees meer
Integriteitscode
De missie van Leerplein055 is het verzorgen van goed openbaar onderwijs aan de aan ons toevertrouwde leerlingen. ‘Het openbaar onderwijs dat wordt verzorgd door deLees meer
Intensieve taalklassen (ITK)
Sanne van Milt directeur onderwijskansen svanmilt@leerplein055.nl info@intensievetaalklassen-apeldoorn.nl www.intensievetaalklassen-apeldoorn.nl
Interne vertrouwenspersoon
Op elke school is ten minste één interne vertrouwenspersoon (contactpersoon). Dit is altijd een leerkracht of een kwaliteitscoördinator met de taak ‘interne vertrouwenspersoon/contactpersoon’. Het college vanLees meer
Klachtenprocedure
Leerplein055 beschikt over een klachtenregeling en is aangesloten bij de Landelijke Klachtencommissie. Iedere school van Leerplein055 beschikt over een interne contactpersoon klachtenregeling (op school vaakLees meer
Klokkenluidersregeling Leerplein055
De klokkenluidersregeling is een regeling inzake het omgaan met een vermoeden van een ernstige misstand binnen Leerplein055. De klokkenluidersregeling is niet bedoeld voor persoonlijke klachten vanLees meer
Korte introductie van de school
De school De school ligt midden in de wijk Osseveld West. De Bundel is een gezellige school waar iedereen elkaar kent. Na schooltijd vinden deLees meer
Kwaliteitscoördinator
Op alle Leerplein055-basisscholen werken kwalitatief goede en goed opgeleide kwaliteitscoördinatoren. Zij zijn werkzaam op één of twee scholen. Het team van kwaliteitscoördinatoren versterkt de kwaliteitLees meer
Landelijke geschillencommissie
Onderwijsgeschillen Postbus 85191 3508 AD Utrecht Telefoon: 030 – 280 9590 (09.30 – 16.00 uur) info@onderwijsgeschillen.nl website Onderwijsgeschillen – informatie voor ouders en verzorgers
Leerlingvolgsysteem
Een leerlingvolgsysteem is een programma dat de leerkrachten inzicht geeft in de ontwikkeling van de leerlingen, zowel op individueel als op groepsniveau. Dit inzicht wordtLees meer