Nieuws uit groep 5/6

vrijdag 8 februari 2019

In januari hebben de kinderen genoten van de Nationale Voorleesdagen. Wat was het fijn om extra vaak voorgelezen te worden maar vooral ook leerzaam om zelf andere kinderen voor te lezen (zie foto).

In de maand februari staan er verschillende activiteiten gepland, zo gaan wij op bezoek naar Technodiscovery, de voorbereidingen zijn al in volle gang, we hebben al veel geleerd over constructies en zijn er bruggen van papier gebouwd. Ook zijn de talentmiddagen weer begonnen, drie weken lang werken de kinderen aan een door hun uitgezochte workshop. De tweede week van februari staat in het teken van Poëzie. We lezen samen gedichten en gaan ze ook zelf leren schrijven. Februari wordt dus een weer een drukke en leerzame maand!