Even voorstellen: juf Lidia

dinsdag 8 september 2020

Mijn naam is Lidia Olsthoorn, dit schooljaar ben ik op maandag op school te vinden, bij groep 3 / 4.
Daar werk ik als onderwijsassistent en ik mag ook de muziekles geven.
Verder werk ik voor mezelf als Muziek op Schoot docent bij kinderdagverblijven, peuterspeelzalen en bibliotheken.
In mijn vrije tijd speel ik accordeon, ik maak deel uit van het Multi Muzikaal Theater , daar ben ik elke maandag te vinden en op woensdag zing ik in een koor.
Verder wandel ik graag met René, dat is mijn man. Verder heb ik 2 zonen, Tim van 22 en Mark van 20, zij studeren allebei, Tim doet een sportopleiding en Mark doet bedrijfseconomie, ze wonen nog thuis. Af en toe doen we een spel, bij ons is het spel De Kolonisten favoriet.
Tot nu toe vind ik het erg gezellig op de Bundel, leuke kinderen en fijne collega’s , het wordt vast een heel fijn schooljaar. Ik heb er zin in !