Schoolreisje naar Attractiepark Slagharen

dinsdag 18 juni 2024

Het was eindelijk zover: het langverwachte schoolreisje naar Attractiepark Slagharen! Met rugzakken gevuld met lekkers en genoeg energie om een pretpark te veroveren, stapten de kinderen de bus in. Na een busrit vol liedjes en gelach kwamen we dan eindelijk aan op de parkeerplaats van het pretpark. Na het aanwijzen van het verzamelpunt en het bespreken van de afspraken, konden de kinderen vrij door het park bewegen.

De achtbaan, “Gold Rush”, was een grote favoriet onder de kinderen. De achtbaan was zelfs zo populair dat alle twaalf de stoelen bezet waren door kinderen of juffen van De Bundel! In de attractie “Ripsaw Falls” zijn de kinderen en de leerkrachten flink nat geworden. In deze boomstam-attractie ga je met klimmen en dalen door het parcours.

Tussen de attracties door was het ook nog tijd voor de lunch! De kinderen kregen een lekker bakje friet met een snack naar keuze. Tijdens de lunch waren de kinderen al druk bezig met het plannen van de volgende attracties.

Na de lunch zijn de kinderen weer vol frisse energie het park ingegaan. Een aantal kinderen hebben in de attractie “Free Fall” ervaren hoe het is om gewichtsloos te zijn. Ook hebben enkele kinderen het park van bovenaf bekeken in de attractie “The Eagle”.

We hebben de dag afgesloten met een heerlijk ijsje en een leuke groepsfoto. Moe maar voldaan zijn de kinderen weer in de bus gestapt, klaar voor de terugreis naar school. Het schoolreisje naar Attractiepark Slagharen was ondanks de regen een groot succes!