Musical

maandag 8 juli 2024

Al maanden hebben de kinderen uitgekeken naar vrijdag 5 juli.
Het moment van de musical: Vlam in de pan.
Donderdagmiddag heeft groep 7/8 een paar scénes en dansjes aan de kleuters laten zien. Op vrijdagochtend stond de generale repetitie op het programma en in het publiek zaten de groepen 3 t/m 6 en hun leerkrachten.
Deze voorstelling ging al erg goed en het publiek was enorm enthousiast!
’s Avonds was iedereen ruim op tijd aanwezig en voelde je de spanning bij de kinderen. De kleding en haren werden meerdere malen gecheckt en ook de rekwisieten lagen al snel op de goede plek.
Kortom, groep 7/8 was er klaar voor!
’s Avonds stond groep 8 bij de rode loper om de bezoekers een heerlijk welkomstdrankje te overhandigen. Toen iedereen een plekje had gevonden kon de show beginnen. Er werd goed geacteerd, mooi gezongen en door iedereen gedanst! Wat een talent!
Daarna was het even pauze en tenslotte startte de afscheidsavond van groep 8. De hele avond werd afgesloten met een borrel, waarbij er nog lang werd nagepraat.