Vakantie Leesbingo

dinsdag 10 september 2024

Vakantie Leesbingo

Wij zijn op De Bundel erg gesteld op de leesmotivatie. We leren de kinderen dat boeken lezen ook erg leuk kan zijn. Natuurlijk is lezen goed voor je, maar plezier is ook belangrijk. Een van de leesmotivatie activiteiten is de leesbingo. Ieder jaar geven wij vóór de zomervakantie een leesbingo mee. Leerlingen mogen hieraan meedoen. Zij moeten van de leesactiviteit die zij gedaan hebben een foto maken en dit opsturen samen met een volle bingokaart. Er waren een aantal inzendingen die eruit sprongen en waar de creativiteit vanaf spatte. Ze hadden tot de tweede schoolweek de tijd om hun bingo in te leveren. De Leerlingenraad reikte deze week de prijs uit voor de leukste inzending van de Vakantie Leesbingo. De winnaars kregen op het podium hun prijs (een boekenbon) overhandigd van de Leerlingenraad.